Jak si správně založit Facebook stránku (fanpage)

Vypadá to jednoduše. Na INternetu najdete plno návodů, podle kterých si naklikáte fanpage za 2 minuty. Ale taky to podle toho vypadá. 🙈

Fanpage je vaše vizitka.

Vaše výkladní skříň, kde si budete budovat svůj byznys a prezentovat se roky. Proto by to vážně chtělo se nad fanpage zamyslet a postavit ji na pevných základech.

Pokud zvažujete, že si fanpage založíte, stáhněte si PDF 10 klíčových bodů, o kterých musíte vědět, než si založíte fanpage, protože díky nim si uděláte představu o tom, co byste neměli při zakládání podcenit, přehlédnout a na co se zaměřit.

My si dneska řekneme, k čemu je fanpage dobrá.
Abyste pochopili, dřív než se do ní pustíte, k čemu slouží.

Fanpage, oproti profilu, slouží k budování vašeho byznysu, vašeho profi jména a značky v rámci vašeho oboru.

Potřebujete ji, pokud chcete dávat placené reklamypropojit ji s chatbotem, který dokáže komunikovat s vašimi zájemci o produktech, vašich službách, nabídce spolupráce nebo zvládne základní zákaznickou podporu.

Fanpage v žádném případě nepřivádí zákazníky sama o sobě.

Mnoho podnikatelů si myslí, že založením fanpage se jako by mávnutím kouzelného proutku něco změní a najednou budou mít přísun kontaktů a zákazníků. O fanpage je potřeba pečovat a starat se. Ale když víte, jak na to a jak si tuto záležitost zautomatizovat, je to úžasný nástroj pro růst vašeho podnikání.

Pokud ji však založíte špatně a nepochopíte její jedinečnost, je to jen další žrout času. Zbytečnost, která vám přináší stres, protože nevíte, jaké příspěvky dávat, aby lidé reagovali a nekrčily se tam dva osamělé liky. Jeden je váš, z profilu, a druhý vaší maminky. 😁

Ono je docela demotivující, každý den něco přidávat a nemít žádnou odezvu z druhé strany. Proto už před jejím založením musíte mít jasno v několika bodech – název, cílová skupina, jaký účel má plnit.

Pokud chcete, aby vám vaše fanpage sloužila roky, přizpůsobila se vašemu růstu byznysu a byla schopna pojmout i další projekty, které se na vás časem mohou „nabalit“, dejte si čas. Popřemýšlejte nad ní, těch pár dní navíc vás už nevytrhne, ale naopak mohou hodně pomoci. Protože věřím, že nechcete mít jednu z těch nefunkčních, mrtvých stránek, kterých jsou na Facebooku tisíce.

Dejte si čas, klidně i týden, protože z dobře založené, nastavené fanpage, budete následně těžit roky. A 10 klíčových bodů vám pomůže s nastavením strategie a uvědoměním si, jak na to. Stáhněte si je ZDARMA.

Komentáře