V online se učí, že cesta zákazníka je jako vztah. První rande, oťukávání, hlavně si hned neříkejte o $ex.
A proč jako ne?
Je potřeba na funnely začít koukat jinýma očima.
Přečtěte si také článek „Co je klasický a prodejní funnel a jaký je mezi nimi rozdíl?“
Rande (z pohledu muže, lépe se to vysvětluje) – oslovíte desítky žen a s některými se jen pozdravíte a vyměníte jméno (kontakt)
Ale některé vám dovolí, abyste jim podali ruku (1. upsell), vyloženě to očekávají, když to neuděláte, už nikdy u vás nenakoupí, protože jméno hned zapomenou/magnet neotevřou
Některé vám dovolí je políbit na seznámení (2. upsell)
Další si s vámi i zatančí (3. upsell)
Některé se nechají pozvat na drink (4. upsell)
Doprovodit domů (5. upsell)
Pozvání nahoru na kafe, $ex necháme opravdu na později (6. upsell).
Neberte novému kontaktu ze sítí/reklamy i ty další možnosti.
Nerozhodujte za něj, zda je vhodné si jen stáhnout magnet nebo si koupit i další věci.
Jste mentor/kouš/terapeut a víte, co by mu mohlo pomoci, tak mu to řekněte a prodejte.
On má problém, vy řešení. A on ho chce, jinak by neklikal na příspěvek/reklamu.
Okrádáte sami sebe, když upselly nenabízíte.
Rozdíl mezi „jen“ kontakt a kafe doma u mě dělá, jak vidíte v obrázku nahoře, 2.323 Kč a lidi kupují. Někteří jen za 96, jiní 490, ale mnoho z nich i více a někteří (úplně studené kontakty) koupí vše.
Jaké chcete, aby bylo vaše seznámení s klientem?
Kam až si přejete, aby se odvážil?
Až ke kávě? No jasně!
Pokud máte kvalitní produkty, věříte jim a stojíte si za nimi, tak je hned nabídněte.
Jak?
Pomocí PRODEJNÍHO FUNNELU.
Přidejte se a během pár dní změňte finanční flow vašeho byznysu.
Stabilizujte svůj byznys, dovolte si investovat více do reklamy, protože ji nebudete dotovat ze své kapsy.
Funnely jsou nedílnou součástí úspěšného marketingu bohatých lidí.
Naučte se je používat i vy díky Funnel mentoringu.