5 důvodů, proč využívat externí aplikaci k plánování příspěvků na sociální sítě

Tvořit obsah na sítě zabere hodně času.
Možná píšete příspěvky rovnou a hned publikujete. Někdy používáte k plánování na Facebooku Creator studio (CS) nebo Business suite (BS). Ale ten bohužel často nefunguje.

A pak je velmi nepříjemné, když příspěvek, s kterým jste strávili několik (desítek) minut, nikde není. A tak to zkusíte znovu a znovu, až to nakonec vzdáte. Z pár minut je hodina. A to jste ještě chtěli udělat tolik dalších věcí. Natáhnete tedy budíka, abyste ho publikovali v reálném čase. A jaké je pak vaše překvapení, když se příspěvek na zdi objeví 4krát, protože nebyl vidět, ale naplánoval se.
Znáte tento pocit?
Přiznám se, že já ne. Nepoužívám na plánování CS nebo BS, ale externí aplikaci.
A tady jsou mé důvody:

Důvod č. 1: Aplikace nemá výpadek několikrát do roka

Protože to je fakt. Na Facebook se v tomto ohledu bohužel nedá vůbec spolehnout.
A pak často narážím na zoufalé příspěvky lidí ve skupinách, jestli někdo neví, co s tím, kde je problém.

Uklidním vás. U vás ne. A o to je to horší, protože zádrhel nemůžete vyřešit a naplánovat co potřebujete před kampaní nebo odjezdem na dovolenou. Nezbývá vám nic než čekat, až bude mít FB lepší den.

Důvod č. 2: Na jednom místě naplánujete několik sítí najednou

Aplikaci jsem si vybrala i z toho důvodu, že na jednom místě, v jednu dobu plánuji příspěvek na více sítí naráz. A to doslova.
Jak to funguje. Určím, kam chci, aby tento příspěvek šel. Na výběr mám FB skupiny, FB stránky, LinkedIn profil, skupinu, Instagram (i stories), Pinterest a Twitter.

V jednu minutu naplánované příspěvky na 7 kanálů.

Napíšu příspěvek. Mohu upravit text pro jednotlivou síť. Třeba u Twitteru zkrátit. A uložím. Publikuje se už následně podle časů, které mám u jednotlivých profilů. Tzn. každý den jinde a v jinou hodinu.

Důvod č. 3: Můj nejoblíbenější – recyklace

Plánování ani recyklace nesnižuje dosahy!

Víte, kolik jste už vytvořili skvělého obsahu?
Nedávno jsem se dívala v jedné podnikatelské skupině na moje příspěvky.
A úplně jsem valila oči, jaké poklady jsem tam za ty 3 roky vytvořila. Které tam už dávno zapadly a nikdo další je neuvidí. A to je velká škoda.

Takže je okopíruji a naplánuji k recyklaci do své skupiny a na další kanály. Stejně tak chci dostat články a video návody k co největšímu počtu lidí. A protože $oc. sítě neukazují příspěvky všem sledujícím, publikuji ty, které neztrácí na hodnotě v čase, s odstupem opakovaně pořád dokola. To samé různé tipy, upozornění na chyby, ale i citáty nebo vtipy.

Nechcete se opakovat? Opakujte, protože 95 % vašich sledujících první publikování nezaznamenalo. Váš obsah si zaslouží, aby ho vidělo co nejvíce lidí. Navíc jsem vypozorovala, že často další publikování má i lepší výsledky.

Důvod č. 4: Můžete se inspirovat na jiné stránce

Vyberete si FB stránky nebo Twitter účty se zajímavým obsahem, třeba i vaší konkurence, a můžete se inspirovat jejími příspěvky. Účty si můžete dát do seznamu, abyste je nemuseli opakovaně hledat.

Důvod č. 5: Rychlé tvoření příspěvků

Můžete být měsíc na dovolené
a přesto být „aktivní“ na sítích.

Píšete články? Tak to mám pro vás dobrou zprávu.
Aplikace umí načíst váš blog (i cizí, pokud chcete sdílet i články z oboru jiných blogů) a vy už jen sdílením naplánujete příspěvky. Žádné kopírování odkazů.
Taky díky statistikám (ve vyšší verzi) vidíte, které příspěvky byly nejúspěšnější, nejkomentovanější, nejsdílenější a můžete je znovu naplánovat a publikovat. Třeba i na jinou $ociální síť.

Už chápete, proč nepoužívám aplikaci od Facebooku?
Je nespolehlivá a ještě, s prominutím, sto let za opicemi.
Neumí recyklovat, vše musím ručně vkládat a kopírovat.

A navíc, moje úžasná vlastnost je pohodlnost. Když už něco jednou vytvořím, dám si s tím tu práci, tak chci, aby to přinášelo hodnotu a vydělávalo opakovaně a už bez mého přičinění. A to my právě zajistí recyklace obsahu.

Zkuste to i vy.

Byznys mentorka, stratég v oblasti budování značky na sociálních sítích. Ukáže Ti, jak recyklovat a automatizovat obsah, odesílat zprávy s nabídkou magnetu nebo placených věcí při reakcích na Tvé příspěvky na sítích a jak mít objednávky každý den díky funnelům.
Komentáře