Narazila jsem v jedné skupině na paní, která dělá úžasné QuickBooky (šité knihy pro malé děti).
Šla jsem na její profil s nadějí, že se prokliknu na web, fanpage.
A tam…NIC.
Právě přišla o zákaznici, protože mám malou neteř a tato kniha by se mi pro ní líbila. Ale nemám čas, ani chuť hledat a pátrat, kde ji sledovat a nakoupit. A tak odcházím ke konkurenci!
A co vy a váš profil, fanpage a skupina. Využíváte je na maximum?
Facebook je vaše vizitka. A na reálnou, papírovou, byste si taky nenatiskli jen své jméno. Máte tam hezky uvedený telefon, e-mail, webovou stránku, odkaz na $ociální sítě.
Pokud chcete na Facebooku vydělávat a nesypat tisíce do reklamy, zaměřte se na dostupná a viditelná místa, která vám Facebook poskytuje zdarma. A věřte, že ta místa jsou na profilu, fanpage i ve skupině. Díky skupině můžete získat dokonce zákazníka, i když se nestane členem skupiny.
Nedovolte, aby vám zákazníci, s otevřenou peněženkou, odcházeli z profilu, protože neměli možnost se dostat dál. Nikdy nevíte, kdo si vás kde všimne. Ve skupině, na živém vysílání někoho jiného, v kurzu. A nejlogičtější věc je, že si kliknou na vaši profilovou fotku a jdou se podívat na váš profil.
Protože žijeme v rychlé době. Klient chce kliknout, zaplatit kartou a těšit se na balíček. Nebo si prostě o našich službách přečíst více. Nechce hledat, doprošovat se. Konkurence je velká a když mu neumetete cestičku k pohodlnému nákupu, udělá to ona. Vy jste sice zaujali, vnukli mu dobrý nápad, ale smetanu slízne někdo jiný.
I když máte svoji byznys stránku = fanpage ve skupinách se prezentujete jako profil.
A co udělají lidé?
Jdou se podívat na váš profil.
Chápu, že chcete mít profil soukromý a věřte, že to jde. Jde ho mít soukromý a zároveň na něm mít informace o vašem podnikání. Díky dobrému nastavení, půjdou lidé dále a nebudou šmejdit tam, kde nechcete.
Je mnoho míst, která se nacházejí na profilu, fanpage i ve skupině a nikdo je nepřehlédne, kde se můžete prezentovat a nezaplatit ani korunu za reklamu.
Využijte plný potenciál Facebooku, šetřete čas i peníze a veďte si lidi tam, kam potřebujete vy a ne kam se oni rozhodnou. Zvyšte počet vašich fanoušků, členů skupiny a zákazníků.
Věnujte hodinu svému podnikání a udělejte si AUDIT Vašeho Facebooku, protože díky tomu vám bude FB přivádět zákazníky na fanpage, do skupiny, na web 24 hodin denně. A větší návštěvnost znamená více objednávek nebo spolupracovníků.
Udělejte si AUDIT, ať díky němu zjistíte, jestli nepatříte mezi ty podnikatele, kteří se o zákazníky připravují.