Jak díky 2 minutám zvednete dosahy na sítích
a ztrojnásobíte prodeje díky vyšší otevíratelnosti?

S pomocí CHATBOTa to hravě a snadno zvládnete.

Vyzkoušejte si ho HNED, tak poznáte a pochopíte nejlépe, co dokáže a jak vám pomůže.
Na čtení prodejky bude času dost.


Ať už jste si CHATBOTa prošli nebo ho testovat nechcete,

narovinu si řekneme, že jen

lepší a dražší copywriter vám nezvedne čtivost článků,

nákladnější a luxusnější grafika nezajistí vyšší dosahy,

.

umělá inteligence není řešením pro větší zapojení a prodeje!

Nepotřebujete více obsahu, lepší grafiku...

Potřebujete vyšší doručitelnost!

Protože když váš sebedokonalejší obsah nedostanete k lidem... Neuvidí, nepřečtou, nenakoupí!

Ilustrační ukázka zvedajícího se zájmu o váš příspěvek.


Poznáváte se v některém případě?

  • Štve vás, že čím více sledujících máte, tím menší jsou dosahy?
  • Vadí vám, že jste odkázáni na vrtochy soc. sítí a algoritmy?
  • Jsou vaši sledující zklamaní, že jim spousta obsahu a vysílání uteče?
  • Otevíratelnost e-mailů je mizerná a je jedno jak moc lákavý předmět napíšete?
  • Ve výzvě/kurzu lidi odpadnou během pár dní, protože jim FB i přes upozornění neukazuje příspěvky?
  • Chcete dostat svoje podcasty, články, videa a webináře k většímu počtu lidí i bez reklamy?
  • Více vytěžit už z vybudované databáze, nechcete platit reklamu a oslovovat studené kontakty?
  • Nebaví vás učit se pořád něco nového, protože než to pochopíte, objeví se něco nového?
  • Nepotřebuješ zatím další kontakty do databáze, ale je Tvým cílem zvednout doručitelnost a prodeje?

Přestaňte být závislí na vrtoších sociálních sítí a jejích algoritmech!


Ukážu vám příklad na sobě samé

"Jmenuji se Veronika Hronková a "hra" se sítěmi a dosahy, je mé druhé jméno."

Na svém FB profilu mám 7. 200 sledujících.
Když jsem dávala kontroverznější a na mě neobvyklé téma, volby prezidenta, docela to tam žilo.

Ale to mě neživí, a tak normální příspěvky
mají spíš takové dosahy:

U FB stránek jsou dosahy horší.
FB chce své peníze a ne doručovat obsah zdarma.


Takže se na sítě vykašlat a psát e-maily?

To zase ne!

E-maily se sice doručí téměř všem, ale lidé mají zahlcené schránky,
kontrolují je jednou denně nebo méně často. Dobrá otevíratelnost je kolem 20 %. 


Kéž by existoval nástroj,
který lidi kontrolují několikrát za den ...

Který by jim naservíroval vše, co potřebujete rychle, stručně, bez omezování ... články, příspěvky, vysílání, ... připomněl úkoly ve výzvě, navedl je přesně na dané video, aby se neztratili a pak nakoupili?

Tušíte, o kolik víc byste vydělali s takovou otevíratelností a proklikovostí?

Mám pro vás dobrou zprávu!
Jeden takový znám!

Ten nástroj existuje a umí spoustu věcí, včetně kvízů s vyhodnocením,
kol štěstí, posílání voucherů, nabírání lidí z offline světa do databáze skrz QR kód.

Jmenuje se Manychat a jeho výhody jsou:

  • větší interakce s vašimi sledujícími a klienty
    lidé MSG kontrolují několikrát za den
  • dokáže zvýšit vaše dosahy na sítích
  • pomůže s větší otevíratelností e-mailů
  • provede klienty kurzem, výzvou
    neztratí se, více lidí dokončí a nakoupí
  • komunikuje s vašimi sledujícími a klienty
  • předává informace rychleji než vy/asistentka
  • upozorňuje na cokoli na vámi zvolený kanál
  • umí posílat magnety a sbírat e-mail. kontakty
  • automatická komunikace až na 6 kanálech
  • reklamy s vyšší konverzí a menší cenou
  • jednoduché texty, spíše oznámení
    a následně vedete např. na článek, video, příspěvek
  • možnost propojení s 1000 dalšími programy
    získáváte další funkce pro váš růst
  • propojení s webem - zákaznický chat
    lidi se zeptají na webu, vy odpovídáte v Messengeru, kde může odpovědět automatizace a člověka navést nebo následně vy
  • obohacení webu různými vyskakovacími lištami
    upozornění a vedení zákazníka tam, kam vy chcete
  • nastavení komunikace po reakci na příspěvek
    nebo stories na Instagramu i Facebooku
  • použití klíčových slov
    odešle se např. magnet nebo odkaz na daný produkt

Využití jsou tisíce, záleží na vašem byznysu a potřebách.


Když jste závislí na sítích, děje se běžně toto:

V sobotu večer v 23:43 mi přišla notifikace, že Verča u sebe ve skupině publikovala příspěvek.

Na tom by nebylo nic divného, kdyby ho tam Verča nedala už před 12 hodinami a nepřála lidem krásné ráno.

V tomto případě to byl jen "obyčejný", ale pro klienty důležitý, příspěvek.

A pokud se lidem se zpožděním 12 hodin ukáže příspěvek, kde je informujete o ukončení předprodeje nebo vstupu do kurzu a oni kvůli tomu nekoupí, je to, řekněme si to upřímně, na 💩.


Co si o CHATBOTu myslí Jana Popelka,

která nahodile ve své skupině vysílala, jak jí miminko "dovolilo"?

Dávala příspěvek, že za 10 minut bude vysílat, ale dřív než FB zareagoval, že nějaký příspěvek je venku, Jana s živým vysíláním končila. Taky bylo sledování tak nízké.

A CHATBOT přesně tuto situaci řeší! 

Pošlete zprávu na Messenger s odkazem a lidi se připojí. Ti, co nemohou si nechají poslat znovu upozornění na záznam. Na večer, na zítra, jak se sami rozhodnou.

Verča správně odhalila, že pro mě bude chatbot záchrana, protože vysílám v nestandardní a nepravidelné časy a i přes několika tisícovou členskou základnu byly dosahu živáků poslední dobou mizerné. S chatbotem to letí o stovky procent nahoru a to co před tím mělo sledovanost ve stokách, jsou teď tisíce. Dokonalá je i možnost, že se lidem připomene, aby se koukli na záznam. To moji sledující hodně využívají. Za mě naprostá spokojenost. Dosahy stoupají, zisky stoupají, spokojenost sledujících stoupá = moje spokojenost stoupá. A Verča je úžasný profík a nemusíte se bát, že tomu nerozumíte. Naučila obsluhu již nastaveného chatbota i mě, a to tak, že to zvládám i na procházce s kočárkem, dva kliky, pošlu upozornění, připnu mikrofon k telefonu a už sděluji moudra. 🙂 Veru díky, chatbot už i vydělal hodně peněz a ty jsi mi ušetřila spoustu nervů.
Jana Popelka - čarodějka a krotitelka vnitřních lemer bránících vám v úspěchu

Chatbot je víc než jen zprávy

Už nesvádějte boj s algoritmem nebo nastavením sítí. Odvažte se a hravě zapojte:

  • obrázky
  • gify
  • videa
  • audio
  • karty s popisem produktu
  • galerii produktů (nebo referencí)
  • soubor
  • vyplňovací okno
    kdy odpověď se vám zaznamená třeba do Google tabulky

Co to ten CHATBOT vlastně je? Programový systém, který může automaticky komunikovat s uživateli pomocí textových nebo hlasových zpráv. Chatboti jsou navrženi tak, aby odpovídali na specifické dotazy, poskytovali informace, řešili problémy nebo dokonce prováděli určité úkoly. Obvykle se využívá k zajištění rychlého a efektivního zpracování množství dotazů či reakcí od uživatelů. Mohou být integrováni do různých platforem, jako jsou webové stránky, mobilní aplikace, sociální sítě nebo zprávy...


Kdo vám CHATBOTa nastaví?

Veronika Hronková se svým týmem

  • chatbot marketing používá už více jak 4 roky
  • její 1. kurz byl právě na chatboty a i díky marketingu přes Messenger vydělala 144.000 Kč
    jako úplný nováček
  • od společnosti Manychat získala oprávnění používat odznak "Manychat Messenger Marketing Expert"
  • na Facebooku podniká už více jak 8 let, specializuje se na něj a zkoumá ho
    (podniká už více jak 21 let)
  • testuje, co funguje a co ne
  • to, co učí, je odžitá a vyzkoušená praxe, ne jen teorie na základě kurzu někoho jiného
  • pravidelně informuje o nových funkcích, které vám mohou pomoci
  • dokáže vidět cestu vašeho zákazníka, vcítit se do jeho uvažování a nákupního procesu
  • díky online kurzům proškolila už více jak 8000 lidí ohledně FB
  • díky 20leté praxi se specializuje i na MLM a ukazuje jak dělat MLM online na $ociálních sítích a kde nedělat chyby
  • podílela se na tvorbě Průvodce Bohatství Tomáše Lukavce
  • několikrát vyhrála pokrok týdne a měsíce v klubu Pavla Říhy
  • v roce 2020 byla součásti Diamond klubu Andyho Winsona

A víte co? Pokud jste to ještě neudělali,
pojďte si CHATBOTa otestovat sami...


Nyní stačí objednat

nebo si zarezervujte 15minutovou konzultaci, kde vám Veronika zodpoví vaše dotazy.

Jak to probíhá po zaplacení:

  • dostanete přístup na Google disk, kde bude přesně vysvětelno, co po vás potřebujeme
    přístup na FB stránku, fotky, krátké texty - vše vysvětluji ve videu a ještě je spolu následně projdeme
  • jakmile máme podklady a přístupy, pouštíme se do vašeho chatbota
    dle aktuálnosti a pořadí klientů
  • doba dodání chatbota maximálně 4 týdny
    pokud na něj chvátáte, máte možnost expresního příplatku
  • po zprovoznění chatbota proběhne online konzultace, kde společně projdeme texty a strategii
  • následně dostanete přístup k video návodům, abyste si mohli chatbota obsluhovat sami
  • pokud máte zájem, lze se domluvit na měsíční správě - posílání zpráv, tvoření dalších flow
    hodinová sazba 700 Kč/hodinu
  • Poplatek minichatu je následně:
    do 500 kontaktů = 15 USD/měsíčně
    501 - 2500 kontaktů = 25 USD/měsíčně

Do 30. března s možností bez DPH

Investice do vyšších dosahů a prodejů

19.688 Kč s DPH

17.000 Kč bez DPH

20.570 Kč s DPH

Pokud nejste plátci DPH

Plátci DPH