Program Virtuální asistenka - správa sociálních sítí, tvorba obsahu, nastavování reklam, AI

Podívej se na záznam živého vysílání, kde podrobně vysvětluji, co virtuální asistentka je a co dělá.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Virtuální asistentky jsou pravé ruce podnikatelek. Bez nich by nevznikaly milionové projekty

6denní (20 hodin) online program pro virtuální asistentky - jak začít, jaké jsou možnosti, základní znalosti a technikálie

Během programu najdeš tu správnou cestu pro sebe jako virtuální asistentku. Ne každá musí dělat to samé a možnosti jsou různorodé. Zjistíš, jaké náležitosti potřebuješ zařídit na začátku, aby bylo vše v pořádku. Naučíš se pracovat se sociálními sítěmi a využívat řadu online systémů pro sebe i své klienty.

Kdo je VA a co vše dělá

Virtuální asistence nabízí mnoho možností spolupráce - online i offline.

Prezentace sebe sama jako Virtuální as.

Jak a kde se propagovat a získávat klienty na sítích. Nastavení profilu.

Právní a účetní náležitosti

Smlouvy, na co si dát pozor, autorská práva, mlčenlivost, úřady, platby

Potřebné náležitosti a znalosti

Abys měla vše právně správně, na jaké úřady zajít, kde co oznámit, kde se přihlásit, co kdy (ne) platit, jak se správně finančně ohodnotit.

Správa soc. sítí pro klienty

Jaké soc. sítě máme, jaké jsou mezi nimi rozdíly, jak na ně tvořit obsah, plánovat, recyklovat.

Umět udělat základní audity soc. sítí

FB profil, stránka, skupina, Instagram, LinkedIn.

Správa Facebooku pro klienty

Založení FB stránky a skupin, nastavení, automatizace pro správné fungování a výdělečný marketing.

Správa Instagramu pro klienty

Založení Instagramu, nastavení na pc i v mobilu, rozdíly mezi funkcemi, pochopení Instagramu, jednotlivé funkce.

Canva - program pro tvorbu grafik

Jak se v Canvě orientovat, jak s ní pracovat, vytváření příspěvků, dokumentů, infografik, prezentací, videí i reels.

Rezervační systém a zákaznická podpora

Založení rezervačního systému pro klienta i pro sebe, jak dělat zákaznickou podporu pro klienta, jak pomoci klientovi nezapomínat termíny pomocí Google kalendáře.

Základní orientace v Miowebu

Jak založit stránku, editace textu a vizuální podoby, orientace ve členské sekci, příprava článku i landing page.

Fapi - fakturační systém

Založení Fapi, správné nastavení, fakturace, slevové kupony, miniupselly, propojení se Smartemailingem a Miowebem.

SmartEmailing - platforma pro autom. e-mailů

Založení, nastavení, propojení s dalšími aplikacemi pro automatizaci procesů, tvoření seznamů kontaktů, emailů, formulářů a nastavení kampaní.

Práce s Google nástroji + dalších 30 aplikací

Zoom, kalendář, vytvoření formulářů, tabulky, Airtable, reenio, Future Bot, Chat GPT, titulkovací nástroje, ...

Práce a aplikace AI

Naučíš se, jak pracovat s umělou inteligencí, jaké nástroje používat

21 hodin teorie, kde probereme jak pracovat s mnoho důležitými online nástroji a pro Tvoji práci asistentky budeš mít více jak 100 + hodin video návodů ohledně nastavení a práce s programy, aplikacemi a nástroji, aby ses k nim mohla vracet, kdykoli budeš potřebovat

Jednotlivé lekce a úkoly v členské sekci

FB skupina na dotazy a zpětnou vazbu

7 online mentoring setkání v úterý dopoledne

8týdenní program od 8. 1. do 3. 3. 2024

už během programu začneš spolupracovat s mými klienty a budovat si povědomí o své práci virtuální asistentky

Termíny online setkávání: 

Každé úterý od 9. 1. do 27. 2. vždy od 10,00 - 13,00 hodin, mimo úterý 6. 2

ČEKACÍ LISTINA

Chceš být první, kdo se o vypsání termínu dalšího kurzu dozví? Zapiš se na čekací listinu a dám Ti vědět!

Cena online programu Základní kameny Virtální asistence

Cena programu je 24.000 Kč/ 1.091 € + DPH

29.040 Kč / 1.320,11 € s DPH

 5 důvodů, proč se jít do programu od Veroniky

  • Výdělky už během programu
    Veronika má mnoho klientů, kteří potřebují virtuální asistentku, ale neví, kde ji oslovit a jak práci delegovat. V rámci praxe Tě propojíme rovnou s klietkami, pro které budeš pracovat za peníze.
  • Opravdu jen to důležité a nezbytné
    Veronika jako ostřílená podnikatelka ví, co je důležité a co jsou jen zbytečnosti, které se tváří jako práce, ale nepřinášejí žádné výsledky. Dostaneš se k praktickým video návodům a nastavením, které ocení každá podnikatelka a Ty budeš na trhu žádaná.
  • Nebudeš na práci virtuální asistentky sama
    Když si nebudeš vědět rady, můžeš se zeptat v FB skupině nebo během živých mentoringů
  • Dlohodobá spolupráce, vedení a podpora
    Veronika pomáhá podnikatelkám mít výdělečný a hlavně SVOBODNÝ byznys skrz automatizaci a virtuální asistentky. Umělá inteligence "nahradí" mnoho profesí, ale nastavovat jednotlivé aplikace a zákaznická péče bude potřeba pořád. Pokud chce podnikatelka růst, potřebuje svou pravou ruku, někdy i více. A to budeš právě Ty.
  • Inovativní přístup ke spolupráci
    Můžeš se těšit na věci, které tady ještě nikdo nedělá a díky tomu budeš mít výhodu oproti jiným virtuálním asistentkám.

Začni si plnit sen o práci z domova.

Kdo Tě programem provede?

Veronika Hronková - byznys mentorka a prodejní stratég

  • na Facebooku podniká už více jak 10 let, specializuje se na něj a zkoumá ho, stejně tak Instagram (v byznysu celkem přes 25 let)
  • testuje, co funguje a co ne
  • to, co učí, je odžitá a vyzkoušená praxe, ne jen teorie na základě kurzu někoho jiného
  • pravidelně informuje o nových funkcích, které vám mohou pomoci
  • dokáže vidět cestu vašeho zákazníka, vcítit se do jeho uvažování a nákupního procesu
  • díky online kurzům proškolila už více jak 15 tisíc lidí
  • díky 20leté praxi se specializuje i na MLM a ukazuje jak dělat MLM online na $ociálních sítích a kde nedělat chyby
  • podílela se na tvorbě Průvodce Bohatství Tomáše Lukavce
  • v roce 2018, když v online začínala, několikrát vyhrála pokrok týdne a měsíce v klubu Pavla Říhy
  • v roce 2020 byla součásti Diamond klubu Andyho Winsona
  • od roku 2022 je zakládajícím členem Self Made Clubu Pavla Říhy
  • od června 2023 je v Evoluci poslání Lucie Harnošové

Jak to funguje a nejčastější dotazy

1) Mohu dostat příspěvek i když jsem podnikatel a ne evidován na úřadu práce?

Ano. Zažádáte si o příspěvek přes Identitu občana nebo datovou schránku na sebe, jako občana, ne podnikatele. Na to pozor, pokud zažádáte z datové schránky podnikatele, příspěvek bude zamítnut. 
Ve chvíli, kdy vám bude příspěvek schválen, ÚP si vás zaeviduje jako zájemce o rekvalifikační kurz, nikoli jako zájemce o práci a tudíž vás nebude kontaktovat s nabídkou práce. Po ukončení kurzu vás opět z evidence vyřadí.

2) Jak se mohu přihlásit a požádat o příspěvek?

Přes datovou schránku nebo identifikaci občana. Pozor na záměnu datovky s podnikatelem. Přesný návod vám pošleme po zaplacení zálohy.

3) Za jak dlouho se dozvím, zda mi byl příspěvek schválen?

ÚP má na schválení žádosti zhruba 14 dní od podání žádosti.

4) Kdy a jak zaplatím zálohu programu?

Spoluúčast zaplatíte před spuštěním kurzu. Pokud vám ÚP žádost neschválí, doplatíte zbytek kurzu u nás nebo stornujete účast.

5) Jak vysokou částku mi ÚP proplatí?

Na rekvalifikační kurzy Vám Úřad práce může poskytnout 82 % nákladů. Během 3 let můžete vyčerpat celkem 50 000 Kč.

6) Mohu si zažádat o příspěvek, když nejsem občan ČR?

Ne, bohužel ne, toto je podpora pro lidi z ČR. Ale na kurz se můžete přihlásit tak, že uhradíte plnou cenu. 

Nejčastější dotazy k programu

  • Zvládnu to? Kolik času mi to zabere?
    Budeme spolu 8 týdnů, abyste měli dost času. Uvědomuji si, že často máte kromě podnikání i své zaměstnání. Proto máte i podporu v uzavřené FB skupině, abyste se mohli na cokoli zeptat a poradit se.
  • Je potřeba se kurzu aktivně účastnit?
    Ano! Pokud zažádáte o příspěvek od Úřadu práce, musí být doložena po kurzu Vaše aktivní účast. V opačném případě ÚP příspěvek neproplatí a budete jej muset uhradit z vlastních financí.
  • Co když nestihnu mentoring?
    Nevadí, záznamy setkání budou k dispozici ve skupině. Nicméně doporučujeme se setkání účastnit, protože mají velkou přidanou hodnotu.
  • Budeme používat nějakou placenou aplikaci?
    Ano, ale většina placených aplikací (např. Smart Emailing, Fapi) má 14 denní zkušební provoz zdarma, takže je možnost je vyzkoušet, a pak se rozhodnout, jestli chceš jít do některého placeného tarifu. Jako asistentka budeš dostávat přístupy do systémů klientů, kteří si je platí sami, takže je třeba zvážit, jestli dané systémy využiješ i sama pro sebe. V programu můžeme zkonzultovat individuálně pro Tvé potřeby. Některé aplikace (např. Canva) mají zdarma jednodušší verzi s omezenými funkcemi, které většinou do začátku podnikání stačí.
  • Musím používat všechny aplikace, které budou v kurzu představeny?
    Nemusíš. Je to inspirace, jakými aplikacemi si usnadnit začátky nebo které mohou být využívány klienty. Které z nich si ve finále vybereš pro sebe, je zcela na Tobě.
  • Jak dlouho budu mít přístup k video návodům?
    Na 1 rok. Následně si můžeš prodloužit přístup na měsíční bázi i s podporou nebo pouze roční prodloužení přístupu do členské sekce. Napiš na podpora@veronikahronkova.cz pro více podrobností.

Investice do programu ZÁKLADNÍ KAMENY VIRTUÁLNÍ ASISTENCE je 24.000 Kč + DPH

Některé věci je potřeba si nastavit podle video návodů a není potřeba moje individuální vedení, a proto vznikly kurzy.

Ale pokud hledáte podporu pro své podnikání, potřebujete si ujasnit strategii, kdo jste a pro koho tu jste, vyberte si určitě konzultaci nebo mentoring.