Fanpage s dosahy 30 000+ jen díky 5 minutám navíc

Dosahy na fanpage za 3 dny

Když už jste si jednou založíli Facebook stránku, tak určitě pro to, aby měla výsledky.
Aby vám generovala nové fanoušky, komunitu a věrné klienty.

Ale možná jste čekali, že lidi se pohrnou jako velká voda a během několika dní budete mít tisíce fanoušků. Vždyť přece máte tak skvělý produkt nebo službu.

Omyl. Vaše fanpage není středobod Facebooku a neštěkne po ní ani pes, když ji nebudete aktivně (není to samé jako placeně) propagovat.

Myslíte si, že není možné s počtem 200 fanoušků mít desetitisícové dosahy?

Omyl, jde to.
Sami na obrázku vidíte, že to jde a to se jedná o stránku, která tato čísla nasbírala v době, kdy měla necelých 200 fanoušků.

Bez akce není reakce

Na Facebooku je velké množství konkurence, která nespí, která je i není aktivní. Takže pokud mají sledovat fanoušci právě vás, musíte si to zasloužit. Kdybych to měla k něčemu přirovnat, tak zabrousím do světa showbyznysu.

Zpěváků je v česko-slovenském rybníčku mrtě, ale Karel Gott byl jen jeden. Byl vidět, komunikoval s fanoušky, byl milý a svou fanouškovskou základnu si budoval celý život. Ne jako rychlokvašky z různých soutěží, které zazářily a vypařily se jak pára nad hrncem, protože si myslely, že si z nich každý sedne na prdel. Ne, vážně ne. Karel Gott věděl, že je to každodenní práce, poslání.
To samé Lucka Bílá. Denně je aktivní na Instagramu, dává PRAVIDELNĚ osobně stories. A to by si mohla fakt dát pauzu a zaslouženou sociální dovolenou.

Takže, když to dělá Lucie, vy MUSÍTE tuplem!

vyšší dosahy a reakce i bez reklamy


Oproti Lucce máte tu nevýhodu, že vás zatím zná jen pár lidí a je potřeba dát o sobě vědět. Takže vykasejte si rukávy a s chutí do toho.

Říkala jsem s chutí, ne odporem. Ale chápu, že po té době, co se snažíte budovat fanpage, věnovali jste tomu už fakt spoustu času a výsledky žádné, se to nadšení a energie jen těžko hledá.

A já vám řeknu, proč vám to jde tak ztuha a kde děláte největší chybu!

Hledáte v tom vědu a ona žádná není

Vy si prostě tvorbu na Facebooku neužíváte. A je to cítit z vašich příspěvků. Jsou křečovité, neosobní a z velké části jen prodejní. Nezapojujete lidi do dění na stránce, nad příspěvky nepřemýšlíte. A tak se nedivte, že se nad nimi nepozastaví ani vaši fanoušci. I když byste si to tak moc přáli a za komentář dali svou drahou polovičku a možná i některé z dětí.

5 minut navíc dokáže divy

Takže frk, frk, hlavně to mít rychle z krku a teď honem pryč. Eééé, pěkně čelem vzad a nikam neodcházet. Tady vaše práce teprve začíná. Jedna věc je obsah, který je velmi důležitý a pak práce s ním. Hlavně na začátku, když ještě nemáte moc fanoušků nebo ti vaši nejsou aktivní.
Než se vrhnete na zábavnější nebo potřebnější činnost, vyhraďte si pouhých 5 minut na to, abyste podpořili organické (neplacené) dosahy a nový příspěvek se dostal mezi nové lidi, kteří vás ještě neznají a mohli by se stát vašimi fanoušky a následně zákazníky.

A jak to udělat?

Podpořit šíření daného příspěvku pomocí sdílení. K sobě na profil, do relevantních skupin. Povzbudit komentování příspěvku. Pravidelně a dlouhodobě. Týden nebo 14 dní nestačí. Vzpomeňte si na Karla nebo Lucku. Je to byznys na celý život budovat kolem sebe komunitu nadšených fanoušků a zákazníků.

Staňte se králem dosahů

Chcete dosahy a povědomí o vás urychlit a naučit se strategii, díky které budete mít dosahy 30 000+ bez reklamy.

FB vás začne bavit, protože budete mít výsledky

Vědět jaké příspěvky lidi zajímají, budou vám je likovat a dobrovolně a rádi sdílet dál, a tak se o vás místo pár stovek dozví tisíce a desetitisíce nových potenciálních fanoušků a zákazníků?

Naučte se fígle, které jsou ověřeny léty a stovkami účastníků mých kurzů.
Přihlaste se do kurzu Facebook jako celekpoznejte ú$pěšnou strategii pro podnikání na FB, kde zjistíte, jak chápat jednotlivé části FB, jak je propojit a netrávit u FB hodiny a hodiny. Jak bez reklamy přivádět fanoušky na vaši stránku, ale i jak rozšiřovat základnu své skupiny. BEZ REKLAMY.

Komentáře